W E L C O M E

S E L A M A T D A T A N G


Setiap tulisan disini adalah dari ilham saya sendiri. my languange are campur-campur. but then, in adalah untuk suka-suka saja.

my another world.

hopefully, you're enjoying these ^^






Friday, November 29, 2013

pelangi 11

[11]
“so, tell me. Apa yang saya boleh lakukan untuk hilangkan rasa benci awak pada saya.”
“I don’t hate you.”
“but you said. That other night.”
“it’s not hate.”
“then? Love? I don’t think you love me, am I right Aisyah Najwa?”
“nak tahu apa yang saya rasa pada awak?” Aktaf Hakimi mengangguk.
“benci? No. Menyampah? No. Sayangkan awak? Definitely bukan. Saya sendiri tak pasti apa perasaan saya pada awak. Oh, saya tahu.” Aisyah berjeda.
“it’s more than hate. More than menyampah. Dan definitely like I want to kill you and make you disappear so that I will never see your face again. Ever.”
“is it possible for me to change that?”
“yeah. I think so.”
“hilangkan diri awak dari muka bumi ini. hilangkan jejak-jejak awak kat atas bumi ini. dan, kembalikan apa yang telah awak rampas dari saya dulu.”
“my  kesucian.” Ujar Aisyah tegas.
Malam itu. malam dimata segalanya bermula. masih lagi terbayang dalam kepalanya. Sebanyak mana dia merayu. Sekuat mana dia menangis. Semuanya sia-sia. Tiada satu pun di dengari oleh lelaki itu.
“saya takkan menyesal dengan apa yang saya dah buat. And I definitely won’t give back what I took from you. in fact, I enjoyed the moment.”
Senyuman Aktaf Hakimi benar-benar membuatkan hatinya menangis.
“then, just live your life but remember one thing. Saya, Aisyah Najwa takkan pernah lupakan apa yang telah awak lakukan terhadap saya. Never.”
Ya. Itu hakikat yang tidak siapa akan dapat mengubahnya. Baik AKtaf Hakimi, mahupun Aisyah Najwa.

No comments:

Post a Comment